Friday, February 11, 2011

::sekadar dipinggiran::

tak kena langsung tajuk aku ni!

ni aku dapat dari page seorg teman facebook. dia adalah seorang penulis yg baik, dan pembaca yang consistent. penulisan beliau pernah masuk akhbar berita harian tetapi telah di "edit" mungkin kerana menyentuh soal politik, atau segala bagai yg tidak diketahui sebabnya. tahulah aku, media bukan tempat terbaik rakyat bersuara. media BUKAN SUARA RAKYAT!!

oh ya. berbalik tujuan asal. untuk mereka2 yg tidak percaya Illuminati anda boleh baca dari http://www.facebook.com/notes/hamka-kereta-mayat/teori-konspirasi-itu-bodoh/457829184783

dan utk mereka yg mengikuti perkembangan cerita2 begini, sila refer  www.mistisfiles.blogspot.com

percaya atau tidak, bukan lah persoalannya. sekurang-kurangnya buka mata. ambil tahu perkara yang berlaku disekeliling kita.

teori konspirasi segala bagai, mungkin satu kebetulan, khayalan, atau kebenaran. aku? setakat ini mengikuti utk ambil pedoman.

aku percaya yang Yahudi Laknatullah itu pasti menerima kehancuran maha dasyat dari Allah SWT..

yang penting adalah, kukuhkan benteng diri. ambil yg baik sebagai panduan, yg buruk sebagai pedoman..kerana Allah lebih mengetahui..

No comments:

Post a Comment