Thursday, February 17, 2011

aku bengang

series aku bengang!
aku bengang giler dengan diri aku yang entah apa-apa jer.
belajar da empat tahun
tapi basic finance pon aku x ingat
selama ni belajar cam haram siang malam setadi

argh.. tensen !

yang aku pelik tuh, part susah susah laju je nak mengira. ini part senang.
macamana nak evaluate investment

aku tahu la pakai NPV dengan IRR

kira NPV and IRR aku tahu.

but then ada lagi 1 yang aku rasa x occupied lagi. apa benda tuh...!!!

xkan aku nak google 'other than NPV and IRR to evaluate investment'. yang keluar bukan yang haku nak.

aahhh..tensen lagi




to those yang ,asih di tahun satu di universiti, kolej atau mana lah kamu belajar,
please avoid this kind of mentality problem. ini namanya, theory masalahbudakfinalyear :::

No comments:

Post a Comment