Thursday, August 18, 2011

AMSTERDAM


cite karut hari ini bertajuk =cintaku di amsterdam=
haha..lawak x??
anyway...it is about my superduperbest bestfriend a.k.a boyfee aku. he is a manusia paling cool yg pernah aku kenal la. paling best. paling macho. paling di sayangi boss (dan aku). dialah kebanggaan aku, kecintaan aku dsb.

time berbuka puasa tadi....

a: awak da decide offer boss utk kerja dgn dia?
b: blom
a: hm..xpelah. awk boleh try cari pengalaman kt firm lain dulu...
b: tu lah..saye ingat nk pergi amsterdam

aku terdiam. tetibe nk menangis..hee...dlm hati 'mesti nk tinggal aku kt sini ni. menyampah btol lah....'

a: oh..baguslah..awk nk pegi betul ke baru plan saje?
b: baru plan....

ffuuhh...lega aku....

a: nanti mesti awk tinggalkn sy kt sini sorang2......

tarik muka. muncung sedepa....

b: sayebawakawakskali......
a: ha ape?
b: sayebawakawakskali......
a: ha ape?
b: saye    bawak    awak    skali......
a: huhu......

yeay...... >.< walaupon hanya angan2, tp aku sangat gembira....dia x pernah lupakn aku dalam setiap langkah hidupnya.....

dialah awan nano saye.....


p/s: waktu ni nano sy sedang bekerja...b, sy doakan semoga impian awk tercapai...sebab bolehla sy pg amsterdam nanti :P

No comments:

Post a Comment